Wednesday 21 November 2012

Warna dan Emosi Majlis

Salam kepada semua pengunjung Wanns Design..

Sumber: Google Image

Bila bercakap tentang warna, Kami pasti anda akan terbayang setiap hamparan indah warna-warna disekeliling anda.. Warna dan kehidupan tidak dapat dipisahkah.. Malah setiap daripada kita juga mempunyai warna yang dikaitkan dengan emosi dan personaliti diri..
 
Sumber: Google Image
 
Sama seperti personaliti diri, majlis-majlis seperti perkahwinan, pertunangan dan sambutan kelahiran anak-anak juga tidak akan lengkap jika tidak dihiasi dengan warna-warna indah.. Dan warna-warna ini sebenarnya mempengaruhi emosi dan perasaan yang ingin disampaikan kepada jemputan dan tetamu yang hadir..
 
Sumber: Google Image
 
Bagi majlis perkahwinan dan pertunangan, warna sangat penting dalam mewujudkan keindahan dan seri di majlis-majlis tersebut.. Dan permilihan warna yang tepat dan bersesuaian juga dapat membangkitkan rasa gembira tetamu yang hadir bagi meraikan pasangan pengantin..
 
Sumber: Google Image
 

Untuk majlis-majlis lain seperti sambutan kelahiran anak-anak pula, warna dapat mewujudkan suasana kegembiraan kepada anak-anak.. Sememangnya anak-anak sangat gemar kepada warna-warna lembut dan ceria.. Dan kerana itulah banyak pereka permainan dan aksesori kanak-kanak memilih warna-warna sebegini untuk menarik perhatian kanak-kanak bermain..
 
Sumber: Google Image
 
Jadi, apakah warna-warna yang sesuai dan baik untuk sesebuah majlis? Apakah warna-warna yang perlu dielakkan dan tidak patut digunakan dalam majlis? Untuk mengetahui warna-warna ini dan pelbagai tip-tip menarik yang lain, nantikan entri Wanns Design yang seterusnya.. Kami juga akan cuba berkongsi kepada anda tentang rahsia dan maksud di sebalik warna-warna ini..
 
 
Wanns Design ~ Teristimewa Untukmu
 

No comments:

Post a Comment