Sunday 25 November 2012

Kotak Goodies Perkahwinan dan Pertunangan

Salam Semua..

Hujung minggu adalah hari yang paling sibuk sekali.. maklum saja hujung minggu ramai pasangan yang melangsungkan perkahwinan.. Tak kurang juga yang memilih hujung minggu sebagai waktu terbaik untuk mengadakan majlis-majlis istimewa lain seperti majlis merisik, pertunangan, hari lahir dan macam-macam lagi..

Dan yang paling best sekali.. Wanns Design juga turut terkena tempias kesibukan ini.. maklum saja bila ramai yang membuat majlis-majlis ini, Wanns Design pun tak menang tangan untuk menyiapkan semua pesanan goodies, coklat dan cenderahati yang telah dipesan oleh pelanggan.. Dan semestinya Kami ingin memberikan perkhidmatan yang terbaik dan menggembirakan setiap pelanggan..

Kali ini Wanns Design ingin memperkenalkan kepada anda kotak cenderahati yang diperbuat dari material kertas berkualiti tinggi.. Kotak ini didatangkan khas dalam pelbagai warna seperti merah, orange, hitam dan purple.. Ianya sangat sesuai dijadikan goodies untuk majlis-majlis seperti perkahwinan, pertunangan, aqiqah, marhaban dan sebagainya..













Untuk info dan pertanyaan sila kemukakan kepada Kami di wannsdesign@gmail.com

1 comment:

  1. assalam ... nak tanye kotak nie boleh masuk telur x n brape harge sebuah kotak plain

    ReplyDelete