Tuesday 20 November 2012

Goodie Bag untuk Pelbagai Majlis dan Acara

Sesuai dengan naluri anak2 kecil, warna-warna lembut sangat sesuai dijadikan tema untuk majlis kelahiran anak-anak kecil.. Goodie Bag dengan rekaan nombor-nombor ini sangat sesuai untuk anak-anak kecil yang sedang meningkat usia sama ada di pra sekolah atau di sekolah rendah..


Bagi majlis untuk si comel perempuan yang sedang membesar, warna pink lembut ini sangat sesuai dijadikan warna tema bagi majlis hari lahir dan aqiqah.. Rekaan Goodie Bag ini juga sangat sesuai sebagai cenderahati untuk kumpulan Marhaban semasa majlis perkahwinan atau aqiqah..


Biru sangat sinonim dengan si comel dan anak-anak lelaki. Jadi, untuk majlis untuk meraikan anak-anak lelaki ini, apa kata kalau anda mencuba rekaan goodie bag warna biru ini dari Wanns Design..


Bagi mereka yang inginkan kelainan, anda juga boleh memilih rekaan dari jenis kekotak ini untuk majlis-majlis rasmi seperti ulang tahun syarikat dan hari lahir suami, adik lelaki ataupun sahabat..



Anda ingin idea lain? boleh.. apa kata kalau anda e-mel kepada kami pertanyaan kepada team Wanns Design di wannsdesign@gmail.com. Di Wanns Design, kami bersedia membantu anda..

No comments:

Post a Comment